Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Αγαπημένοι αναγνώστες του τρελομπλόγκ μου ήθελα να σας πω ότι σήμερα πήγα για καφέ στο αγαπημένο μου καφενεδάκι "κλεψύδρα" στην Πλάκα και ήταν ονειρεμένα! Όποιος βρίσκεται Αθήνα και θέλει κάτι ήσυχο και παραδοσιακό ας πάει! Παρακάτω έχω φωτό του πώς ήταν το μέρος 35 χρόνια πριν... Στο συγκεκριμένο κτίσμα της εικόνας σήμερα είναι gallery! 
Όπως φεύγαμε από την κλεψύδρα κατεβήκαμε στη Ρωμαϊκή αγορά μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη... η πρόβα του μπαλέτου της λυρικής σκηνής για την παράσταση της 1ης Ιουλίου..ακριβώς μέσα στον αρχαιολογικό χώρο! Μαγευτικό! Είδαμε και το μπαλέτο μας λοιπόν. Ο σύνδεσμος για να μάθετε οποιαδήποτε πληροφορία είναι: http://www.nationalopera.gr/index.php?view=details&id=180%3A----&option=com_eventlist&Itemid=7&lang=el
Σήμερα το ποστ ήταν εκπαιδευτικού χαρακτήρα! Μη θυμώνετε έχω ηρεμήσει λίγο τώρα που ήρθα σπιτάκι μου....υπόσχομαι ότι δε θα κρατήσει για πολύ! :)))


5 σχόλια:

  1. Καλο μηνα να έχεις με υγεία-ευτυχία και χαμόγελα!!!!!Ειναι πολυ ομορφα εκει.Πηγαινω συχνά σε αυτα τα μερη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι ένα ήσυχο μέρος μέσα στο χάος της Αθήνας!!!! καλο μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω πολυ να περασεις τελεια! κ εγω θα ταξιδεψω για λιγο και μετα θα σας ενημερωσω για οτι τρελο ειδα και ακουσα! χρειαζομαι λιγη ηρεμια....οχι αλλες δουλειες, λεφτα, μελλον, οικονομια...μονο το κυμα νακουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου Andrik!! σ ευχαριστω!! Σκρουτζάκο πάντα με τις ευχές σου....υπόσχομαι να συνεχίσω μου δώσατε χαρά με τόσα σχόλια μαζεμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

crazy comments