Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Καλησπερα και καλο μήνα! Σήμερα τα περάσα πολύ όμορφα γιατί πήγα για το δεύτερο μπάνιο μου! Εδω που βρίσκομαι είναι ήδη καλοκαίρι!!! Λίγο κρύο το νερό αλλά δεν πειράζει σφίγγει και το δέρμα! Μετά φάγαμε σε μια ταβέρνα δίπλα στο κύμα...θαλασσινά! Μέχρι εδώ όλα κύλησαν χαρούμενα κι ευτυχισμένα ... φυσικά όμως δε θα άφηνα τους λίγους (μεχρις στιγμης γιατι ευελπιστω να αυξηθούν σύντομα) αναγνώστες αυτού του μπλογκ να βαρεθούν. Τα κατάφερα να βρω ψεγάδια σε αυτή τη μέρα που όμως σημειώνω τα αντιμετώπισα με χαμόγελο! yeeeah!!! τι θα παραγγείλουμε κορίτσια;;; θαλασσινά...οκ..τι θαλασσινα;; το ταδε το ταδε ....και σαγανακι γαριδες! Και ναι μουτζώστε με εγώ το ήθελα το σαγανάκι γιατί μαρέσει πολύ... έρχεται λοιπόν παίρνω το κουταλάκι να σερβιριστώ στο πιατάκι μου... και λέει η παραδιπλανή μου (που σημειωτέον δεν κάνουμε παρέα που και που συναντιόμαστε) αχ εγω θα βουτήξω λιγο ψωμάκι... και βουταει τη φρατζολα και την παπαριάζει μεσα στην πιατέλα με το σαγανακι γαριδες...Που πας κυρά μου με το ψωμι μες στην πιατέλα;;; μασ ρωτησες αμα θελουμε να φαμε τα ψιχουλά σου τα παπαριασμένα;; ε κάπου εκει μου κόπηκε η όρεξη την έβγαλα με ψωμάκι γιατι και τα υπόλοιπα τα τεμάχισε η ίδια με το μαχαίρι και το πηρούνι ΤΗΣ.
σας φιλώ!


2 σχόλια:

  1. μην το λες...ειναι πιο πικαντικα ετσι...χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπητο αλεκουκι νομιζω η παρατηρηση σου με ανακάτεψε...πφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

crazy comments